10 Ekim 2010 Pazar

ilk ders

selam dostlar yeni bir blogla karşınızdayım
bu bloğumun amacı diğer bloğumdan biraz farklı olacak
bu blog aracılığıyla, bu dönem seçmeli olarak aldığım PRED 485 dersinde yaşadıklarımı paylaşacağım sizlerle...
Bu hafta yazı yazmak için biraz geç kaldım arkadaşım hatırlatmasaydı unutmuştum blog yazmayı son anda da olsa hatırlattı :)
Gelelim çarşamba günü derste yaşadıklarıma. derse enerji attırma aktivitesiyle başladık ilk başta derste birçok tanıdığın olmasından dolayı kendimi biraz huzursuz hissetmiş olsam da sonrasında onların da aynı durum ve konumda olduğunu fark ettim ve rahatladım.
daha sonra ki etkinliklerde arkadaşların hazır cevaplılığı beni biraz korkuttu. kendimi onların yerine koymaya çalıştım ve neler söyleye bileceğimi kestirmeye çalıştım. ancak onların cevapları benimkilere göre daha tatmin ediciydi. doğaçlama konusunda iyi olmadığımı düşünürken bir cesaret attım kendimi ortaya sonuçta bir yerden başlamak gerekliydi.
beşer kişilik iki grup oluşturduk ve gruptan bir kişi diğer gruptan herhangi birinden bir şeyini vermesine yada ondan bir şey yapmasına ikna etmeye çalışacaktı.
neyse ki korktuğum gibi olmadı fazla heyecanlanmadım, hatta konuşurken bir ara kendimi gerçek bir konuşmanın içerisindeymiş gibi hissettim-gerçek derken günlük, sıradan, ders dışı- sınıf sanki hiç yokmuş bizi kimse dinlemiyormuş gibi geldi. etkinliğin sonunda anladım ki korkacak bir şey de yokmuş aslında:)
bizim yaptığımız doğaçlamadan sonraki doğaçlamaya (son etkinlik) katılan arkadaşlar hiç bir etkinliğe katılmadıkları için hocanın zorlamasıyla katılmak zorunda kaldılar. başka birisi istediği için bir şey yapmak ile kendin istediğin için bir şeyler yapmak arasındaki farkı açıkça görmemizi sağladı aslında. diğer doğaçlamalar biz izleyenlere çok fazla keyif verirken ve gerçekten çok yaratıcı durumlar çıkarken- ve tabii biz gülmekten yerlere yatarken- son doğaçlamada arkadaşlar durumdan o kadar memnuniyetsizlerdi ki bu sınıfa da yansıdı, hiç keyif almadık ne yazık ki:(
ama her şeye rağmen ders hiç bitmesin istedim, lakin her şeyin olduğu gibi onunda bir sonu vardı. Şimdi çarşamba günlerini iple çekiyorum hemde o gün için başka bir dersimin bir sürü okuması olmasına rağmen.
haftaya görüşmek üzere







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder