24 Kasım 2010 Çarşamba

Spontanite,Spontanite,Spontanite

Bugün bir ilki gerçekleştirmek istedim, ilk kez görevimi son dakikaya bırakmadan yapmak istiyorum hatta ders ten çıkalı yaklaşık 3 saat geçmiş. aman Allahım gözlerim yaşardı. okulun bitmesine bir dönem kala öğrenci olmaya karar verdim sanırım(eee vakti gelmişti artık:))
Bugün neler yaptık sıcağı sıcağına hemen anlatayım sizlere...
dersin başında İnanç Hoca midterm ve final hakkında bilgi verdi. daha önceki yıllarda bu dersi alan arkadaşların anlattığı gibi bir sınav yöntemi bekliyordum ancak hoca da bu beklentimizin farkında olduğu için sınav yöntemini değiştirdiğini söyledi. Midterm için 3dk lık kendimizi tanıtan bir gösteri hazırlamaya başlamamızı söyledi. şuan için aklımda bişeyler oluşmadı henüz. herhalde 2 haftaya kadar bişeyler çıkarabilirim. final içinde benzeri bi sınav uygulayacağını söyledi. bu gösterileri notlandırmak biraz zor olsa gerek:(
Hoca sınıfın 4 gruba ayrılmasını istedi. oluşan yeni mini gruplar kendi aralarında daha önceki derslerde yaptığımız çalışmaları tekrar yaptı. bizim grupta önce ikişerli çalışmaları yaptık ( Sadece soru sorarak ya da hiç soru sormayarak ve de sadece aynı harfle başlayan cümleler kurarak diyaloglar oluşturma aktiviteleri), sonrada dörtlü dönme oynadık. (ama bizim verdiğimiz temalar çok basit ve geniş olduğu için ilginç bişeyler çıkmadı sohbet havasında geçti oyüzden verimli olduğunu düşünmüyorum.)
sonra yine bir araya toplanıp dörtlü dönme oynamaya başladık, gerçekten hem temalar hemde ortaya çıkan durumlar güzeldi, sanırım artık birbirimize de alıştık. eskisi gibi birbirimizden çekinmiyoruz. dörtlü dönmede bir tura katıldım, önceden olsa heycanlanırdım sıra bana geliyor ne desem acaba diye. ama bu sefer öyle olmadı hatta grubumdaki arkadaşlar oynarlarken bende kaptırmışım biara "şöylede söyleye bilir" derken buldum kendimi. sıra bana gelmiş haberim yok o derece genelde aklıma ilk gelen şeyi söylemeye çalıştım. sanırım olması gereken de buymuş, yaşasınnnn.
dersin sonuna doğru dörtlü dönmeye katılmayan arkadaşlarla katılımlı doğaçlama yapıldı, çok kalabalık bir gruptu. arasıra aksaklıklar oldu tabi. hoca yeni kurbanlarını da buldu, bakalım haftaya bizi neler bekliyor?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder