20 Aralık 2010 Pazartesi

Midterm Time

Geçtiğimiz hafta sınavımız vardı sınav dediysem dersimiz diğer derslerden ne kadar farklı ve eğlenceliyse sınavı da öyleydi tabiki. eğlenceliydi eğlenceli olmasına ama nihayetinde sınavdı adı işte. 3 dakika gibi çok kısa bir sürede kendimizi anlattığımız bir sunum yapmamız bekleniyordu. benim için bu gerçekten zor bir sunum olacaktı çünkü hem zaman kısaydı hemde kendi hakkımda konuşmaktan pek zevk almıyordum. şu güne kadar çevreme kendimi tanıtmak yerine, onların kendilerinin tanımasının tercih ettim hep. O yüzdendir ki farklı ortamlarda tanıştığım farklı arkadaşlarım beni birbirinden farklı tanımlar. kendini tanıtmak hemde kendi ağzından bu benim yapabileceğim birşey değildi bu sebepten bende bi arkadaşımın rolünü oynamaya karar verdim ve dersi alan bir arkadaşımdan(ceydadan) bana eşlik etmesini rica ettim.(lakin ceyda'nın hastalanması:) beni başka alternatif yollara itti. neyse ki ev arkadaşım hemen yardımıma koştu burdan özgeye teşekkürler ). sınıfa gelirken hazırlık yapma imkanı bulabildik sadece, o yüzden ilk biz yapalım ki unutmayalım diye konuşmuştuk ama beni bir sınav heyecanı sardı ki kalkamadım yerimden. bana eşlik etmek için gelen arkadaşımın ısrarlarıyla kalkabildim ancak, bu ilginç oldu biraz tabi tam tersi olması gerekirken o beni kaldırdı zorla. sınav kaygısını bu denli yaşayacağımı hiç düşünmemiştim özellikle de bu derste. sunumum yada bir başka değişle oyunumuz planladığım gibi gitti. arkadaşlarımın ağzından kendimi anlatmaya çalıştım. tabi bunu yaparken beni yakından tanıyan arkadaşlarımdan da yardım aldım. sağolsun arkadaşlarım gayet acımasızca eleştirmişler beni tabi güzel şeyler de eklemeyi unutmamışlar(onlara burdan teşekkürü bir borç bilirim). performansımdan sonra o kadar çok rahatladım ki bu hafta blog yazmayı unutmuşum :) bigün rotarlıda olsa yazmak istedim sınav zamanımızı. iyiki cesaretimi toplayıp çıkmışım sahneye yoksa bir hafta bu stresle yaşayamayacakmış:) gelecek çarşambayı iple çekiyorum nasıl olsa ben sadece izleyici ve sınav kaygısız olacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder