5 Aralık 2010 Pazar

hayattın içinden kesitler

bu hafta hafta blog yazmayı unutmuşum son dakikada aklıma geldi oyüzden kısa keseceğim biraz
bu hafta hocamız derse bizden önce gelmişti bu biraz şaşkınlık yarattı arkadaşlarda hatta bazı arkadşlar, hoca nasıl olsa geç gelir diye geç geldiklerini itiraf ettiler. demek ki öğrencilerimizi arada bir şaşırtmak gerekiyr:)
bu hafta derse farklı bir ısınma hareketiyle başladık. hiç bir kural olmaksızın grup olarak 1den 10a kadar saymaya çalıştık, sayısız girişimlerimiz sonucunda en fazla 9a kadar sayabildik. yakınımdaki bazı arkadaşlar bir kural oluşturmaya çalışsa da diğerlerinin bundan haberi olmadığı için bi sonuca ulaşamadık. kaosun olduğu ortamlarda her kafadan bir ses çıktığı için koskaca bir grup öğrenci 1den 10a kadar sayamadık:( sonra sınıfta mısır patlattık:)
ısınma hareketlerinden sonra doğaçlamalarımıza geçtik ben tam anlamıyla bir felakettim heralde:(
sahne de birçok konu hakkında konuşabilirim ama konu, benim hiç ilgi alanım olmayan şifreli mesjlar olunca direkt çuvalladım çok çalışmam lazım anne çokkkk...
son olarak tartışma programı gerçekten çok saçma sapandı(tam istediğimiz gibi) ve çok eğlenceliydi. aramızda bu işi çok iyi yapan arkadaşlar var tebrik ediyorum kendilerini:)
bu haftalık bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder